Reklamačné poriadok

Reklamáciu k Vášmu zájazdu je potrebné zaslať písomne na adresu info@365travel.sk a pripojiť protokol z miesta pobytu potvrdený delegátom CK, spolu s fotodokumentáciou.

Cestovná agentúra podľa zákona nezodpovedá za služby poskytnuté cestovnou kanceláriou a teda nevybavuje v jej mene reklamácie. Reklamáciu zasielame usporiadateľovi zájazdu, ktorý je povinný sa k nej vyjadriť v zákonom stanovenej lehote.Cestovná agentúra 365Travel s.r.o. ako autorizovaný predajca zájazdov renomovaných cestovných kancelárií vydáva tento reklamačný poriadok na uplatňovanie práv zákazníkov pri reklamácii nedostatkov služieb cestovného ruchu:

Článok 1 - Zodpovednosť CK Za porušenie záväzkov vyplývajúcich z cestovnej zmluvy zodpovedá cestovná kancelária, s ktorou má zákazník uzatvorenú cestovnú zmluvu, bez ohľadu na to, že záväzky by mali byť splnené inými dodávateľmi služieb cestovného ruchu poskytovaných v rámci zájazdu. Cestovná kancelária nenesie nijakú zodpovednosť a neručí za úroveň, cenu, prípadne vzniknutú škodu pri službách, ktoré nie sú dohodnuté v cestovnej zmluve a sú organizované inými subjektmi, ktoré si zákazník objedná na mieste u delegáta, v hoteli či iných organizáciách. Za predmet reklamácie nemožno považovať výlet zadarmo alebo darček zadarmo.

Článok 2 - Právna úp Cestovná kancelária sa riadi zákonom 281/2001 Z. podnikania cestovných kancelárií a cestovných agentúr a zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.

Článok 3 - Lehota na podanie reklamácie Reklamácia sa musí uplatniť u usporiadajúcej cestovnej kancelárie bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 mesiacov od skončenia zájazdu, alebo ak sa zájazd neuskutočnil, odo dňa, keď mal byť zájazd ukončený podľa cestovnej zmluvy. Ak si zákazník v tomto termíne reklamáciu neuplatní, právo na reklamáciu zaniká. Táto lehota sa zachová aj v prípade, ak zákazník podá reklamáciu v cestovnej agentúre 365Travel s.r.o., so sídlom Tbiliská 15/A 831 06 Bratislava, ktorá reklamáciu najneskôr do 3 dní odo dňa jej prijatia odošle alebo odovzdá usporiadajúcej cestovnej kancelárii na vybavenie. O spôsobe vybavenia reklamácie zákazníka oboznámi usporiadajúca cestovná kancelária v súlade so svojím reklamačným poriadkom.

Článok 4 - Spôsoby reklamácie Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu včas a bez zbytočného odkladu tak, aby sa vec dala do poriadku, pokiaľ možno hneď na mieste. Uplatnenie reklamácie na mieste poskytovania služieb umožňuje odstránenie nedostatkov okamžite, lebo s odstupom času sa sťažuje dokázateľnosť i objektívnosť posudzovania a tým aj možnosť riadneho vybavenia reklamácie. Reklamáciu služieb možno uplatniť na mieste poskytovania služieb u delegáta usporiadajúcej cestovnej kancelárie a to písomne alebo ústne. O ústnom podaní reklamácie sa spíše reklamačný protokol, v ktorom sa uvedie meno zákazníka, špecifiká zájazdu, názov ubytovacieho zariadenia a opis reklamácie. Reklamačný protokol podpíše zákazník a delegát usporiadajúcej cestovnej kancelárie. Ak sa reklamácia nevybaví hneď na mieste, je potrebné ju uplatniť ešte aj písomne doporučenou zásielkou na adresu usporiadajúcej cestovnej kancelárie. Reklamáciu možno poslať doporučene aj na adresu 365Travel s.r.o. cestovná agentúra, so sídlom Tbiliská 15/A 831 06 Bratislava, alebo ju zaslať zaslať elektronickou formou na email info@365travel.sk

Článok 5 - Obsah reklamácie Reklamácia musí obsahovať údaje potrebné na identifikáciu služieb, ktoré mali nedostatky alebo ktoré neboli poskytnuté vôbec. Na identifikáciu služieb zákazník musí uviesť: a) číslo cestovnej zmluvy, b) dátum jej uzatvorenia, c) s akou cestovnou kanceláriou bola cestovná zmluva uzatvorená, d) opis nedostatkov poskytnutej služby alebo údaj o tom, ktoré služby neboli poskytnuté vôbec, e) čoho sa zákazník domáha, t. j. bezplatného odstránenia nedostatkov, náhradného poskytnutia služby, pokiaľ je to podľa charakteru služby možné, primeranej zľavy z ceny služby, ktorá mala nedostatky f) bankové spojenie zákazníka, pokiaľ žiada primeranú zľavu z ceny služby, ktorá mala nedostatky, g) reklamačný protokol z miesta pobytu, ktorý obsahuje, pokiaľ možno potvrdenie vlastníkom objektu, fotografie, prípadne ďalšie preukazné doklady, a ktorý je podpísaný delegátom cestovnej kancelárie v prípade, ak sa reklamácia uplatňuje priamo na mieste poskytovaných služieb.

Článok 6 - Povinnosti zákazníka Zákazník je povinný poskytovať pri vybavovaní reklamácie súčinnosť, a to najmä: - doplňovať požadované údaje, - podávať informácie a vysvetlenia, - predkladať doklady preukazujúce skutočný stav.

Článok 7 - Lehoty na vybavenie reklamácie Ak sa reklamácia uplatní priamo u delegáta usporiadajúcej cestovnej kancelárie, delegát je oprávnený o reklamácii rozhodnúť,** pokiaľ požiadavka zákazníka vyhovuje. V ostatných prípadoch bude reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia, pokiaľ sa zákazník s usporiadajúcou cestovnou kanceláriou nedohodnú na inej lehote.

Článok 8 - Reklamačné poriadky Podrobnosti vybavovania reklamácií sú stanovené v reklamačnom poriadku každej cestovnej kancelárie, ktorý má prednosť pred týmto reklamačným poriadkom.

Článok 9 - Účinnosť reklamačného poriadku Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť od 15.5.2019, cestovná agentúra 365 travel s.r.o. (ďalej CA) zodpovedá za správne informácie poskytnuté zákazníkovi, za správne vyplnenie Zmluvy o obstaraní zájazdu na základe dostupných údajov od zákazníka a CK. CA ďalej zodpovedá za prevzatie platby od zákazníka a bezodkladne preukázanie platby CK. CA taktiež zodpovedá za včasné dodanie pokynov na zájazd. Za rozsah a kvalitu služieb zodpovedá CK.( Viď Všeobecné podmienky účasti na zájazde, ktoré sú súčasťou každej Zmluvy o obstaraní zájazdu). Za predmet reklamácie sa nepovažujú také škody a majetkové ujmy spôsobené zákazníkovi, ktoré sú predmetom zmluvnej úpravy poistného krytia poisťovne na základe poistnej zmluvy o cestovnom poistení, ani také škody a majetkové ujmy, ktoré sú z rozsahu poistného krytia výslovne vyňaté. Ak nastanú okolnosti, ktorých vznik, priebeh a následok nie je závislý na činnosti a postupe CA alebo okolnosti na strane zákazníka, na základe ktorých zákazník úplne alebo sčasti nevyužije objednané, zaplatené a cestovnou kanceláriou zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na úhradu alebo zľavu z ceny týchto služieb. CA odporúča zákazníkovi pozorne si preštudovať zmluvné podmienky účasti na zájazdoch cestovnej kancelárie uvedenej na Zmluve o obstaraní zájazdu. Zákazník svojim podpisom potvrdzuje, že súhlasí so zmluvnými podmienkami, ktoré sú súčasťou Zmluvy o obstaraní zájazdu. CA nezodpovedá za škodu, ktorú nezavinila ani ona, ani jej dodávatelia služieb a škoda bola spôsobená zákazníkom, treťou osobou, ktorá nie je spojená s poskytovaním zájazdu, alebo udalosťou, ktorej nebolo možné zabrániť ani pri vynaložení všetkého úsilia, alebo v dôsledku neobvyklých a nepredvídaných okolností.

Schránka
0 zájazdov v schránke